Novinky

Aktuality o EDUvolúcií

  • ucitel-slobodne-povolanie

    Učiteľ ako slobodné povolanie

    | spravca

    Môžeme sa dívať na povolanie učiteľa ako na slobodné povolanie? Čo to vlastne znamená? O možnostiach vzdelávania v prirodzenom prostredí a prirodzene s Renátou, Tonym a Mirom v EDUdebatách.

  • zmiesane-vekove-skupiny

    Zmiešaná veková skupina detí v triede? Má to výhody?

    | spravca

    Je výhoda vyučovať zmiešanú skupinu detí? Je to náročnejšie? V EDUdiskusii s Marcelou Pospíchalovou, Antonom Adamčíkom a Miroslavom Sopkom sa pozrieme na túto tému. Však ani v práci nepracujeme podľa veku, prečo sme tento systém zaviedli v školstve?

  • autor Michal Choma

    Vyučovanie elektroniky online a slobodne

    | Michal Choma

    Vždy som mal sen (a ešte stále mam) vytvoriť labák, kde by sa žiaci učili slobodne rôznorodým praktickým veciam do života, získali by prax s technikou ale aj zručnosti s modernými technológiami. Keďže som počas vysokoškolského štúdia mal šťastie na dobrého školiteľa,

  • EDUvolúcia z pohľadu konzultanta a kouča v rozvoji lídrov

    | Peter Benkovič

    Na rodičovskom združení našich dvoch detí som bol len dvakrát. Raz staršej dcére v školskom roku 1992/1993, synovi o tri roky neskôr. Obida razy som mal veľký konflikt.

  • EDUDEBATY - časť prvá

    | spravca

    Rodič ľavou zadnou je skupiny slúži absolútne pre všetkých rodičov, bez ohľadu na pohlavie, vyznanie, farbu pleti alebo životný štýl. Robia videá o všetkých témach a EDUvolúcia využila ich ponuku vytvoriť sériu EDUDEBÁT o tom, ako zmeniť vzdelávanie.

  • O rešpekte k deťom s Janou Nováčkovou

    | spravca

    Jana Nováčková je spoluautorkou konceptu Rešpektovať a byť rešpektovaný a tiež rovnomennej knihy, ktorej sa predalo 96 000 výtlačkov (a v súčasnosti spolupracuje na jej revíziu). Rešpektujúci výchovu nemožno zamieňať za voľnú, bezbrehú výchovu, ktorá deťom škodí práve

  • marek-zajac

    EDUvolúcia z pohľadu spisovateľa a vzdelávacieho konzultanta

    | Marek Zajac

    Ak sa dnes opýtate detí, ako sa im páči v škole, väčšina odpovie- nepáči. Ak sa opýtate žiakov, či študentov, či ich baví učivo, väčšinou pokrčia opäť nosom. Keď sa opýtame absolventov VŠ, čo im dala škola, mnohí odpovedia- titul, alebo napríklad kontakty. No málo z nich povie, že ich to naučilo rozumieť životu, budovať si funkčné vzťahy, či skvele vykonávať vysnívanú profesiu.

  • cervenak-poliakova

    EDUvolúcia z pohľadu etikoterapie

    | spravca

    Láskyplné a bezpečné prostredie, inšpirujúci pedagógovia, hodnoty postavené na dôvere, spájanie sa bez ohľadu na plnosť mešca, prirodzený vývoj dieťaťa podporovaný pokojom v duši aj súcitom a múdrosťou, ktorá vyviera zo samej podstaty človeka.

  • adamcik-mensak

    Prečo sa vizionár Anton Adamčík odlmčal?

    | spravca

    Autor: Marek Mensák S Antonom Adamčíkom, mojim dobrým priateľom, autorom vízie Slobodný vzdelávací trh a podporovateľom slobodného školstva, som sa nedávno po veľmi dlhom čase stretol v Chalúpkove, aby som ho vyspovedal , kde a prečo sa na dlhší čas odlmčal, na čom pracoval a

  • EDUvolúcia očami Jany Mladej

    | spravca

    Predstavte si, že žijeme v dobe, kedy sa rodičia môžu rozhodnúť, či dieťa prihlásia do siete tradičných škôl, alebo do systému, kde im vzdelávací trh poskytne dostatok reálnych príležitostí vybrať si zo širokej ponuky vzdelávacích služieb tie, ktoré považujú pre svoje


  • Page: 1 2 3

© Autori: Miroslav Sopko a Anton Adamčík, 2021. Všetky práva vyhradené. Poháňané reakčným systémom Typemill.